perfect.

Hey,

Idag vill jag egentligen bara avslöja en liten hemlighet och det är att Trevor och jag är precis som alla andra par. Trots att vår värld tillsammans verkar (och är!) romantisk och lycklig så är vi lika mycket människor som alla andra, med andra ord; vi bråkar också :)
Det här säger jag bara för att ni inte ska bli lurade och tro att det är såhär ett förhållande ska vara. Man måste bråka ibland, det är bara så. Jag vill inte blogga om minsta lilla tjiv vi har och det är inte särskilt roligt att läsa heller. Bråkar vi så diskuterar vi det, kommer på lösningar, förlåter varandra och avslutar det hela med en härlig kram och kyss. Jag är ju tjej, så jag överreagerar för småsaker och oftast har vi våra duster på grund av missförstånd. Visst, ibland vill vi bara knuffa varandra från balkongen (ta det inte seriöst), men det hör till att lära känna varandra, eller hur?
Att flytta ihop med Trev har lärt mig hur viktigt det är att kommunicera och jag har lärt mig att prata mer om mina känslor och förklara varför jag är upprörd - något jag aldrig varit bra på. Jag jobbar på det.
Det jag vill ha sagt är att även om vi verkar vara ett sagopar så är vi bara människor och vi beter oss som människor. Även om vi bråkat kan jag efter bara några minuter titta på honom och tänka "Wow, han är perfekt."
Det som kan skilja oss från andra par är att vi aldrig skriker på varandra, aldrig. Jag funderar först, sedan pratar vi om det utan att hetsa upp oss.
Annars fungerar vi väldigt bra som sambos om jag får säga det själv, vi tar hand om varandra och bryr oss om varandra. Vi älskar varandra.

Ja, det var allt för denna gången och jag hoppas ni har det bra där hemma!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag vill också vara sambos!

Och jag saknar dig så enormt min Smalin <3

2010-11-19 @ 22:05:13
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag saknar dig med babey! <3

2010-11-19 @ 22:12:02
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja jag funderar på det men i Halmstad verkar det mer liksom Mer IN i själva det man vill bli och inte massa andra + man får praktisera utomlands :D:D:D USA, Italien och massa :D

2010-11-19 @ 23:28:23
URL: http://jeennyyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0