happy.

Hey,

Under de senaste dagarna har Trev kommit hem tidigt/ jobbat hemma och fått ledigt vilket får mig att absolut älska hans jobb. Idag har jag äntligen börjat på mitt projekt att måla en tavla, jag pyntade om rummet, fixade iordning mig och hade min egen photoshoot i sovrummet för att kunna måla utifrån en av bilderna. Det var riktigt roligt och jag känner mig taggad på att göra detta. Jag ska framkalla bilderna och sedan är det bara att börja måla! Jag har även läst på i "framgångsböcker" för att inspireras till annat. Trev kommer hem om några minuter så jag fick fatta mig kort, jag hoppas du har det bra! Saknar er där hemma!



Sommaren 2010 i kära gamla Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0