christmas list.

Hey,

Nu har jag skrivit färdigt min önskelista i jul... tror jag. Så jag tänkte visa er vad jag önskar mig här borta :)

1. Fellini Chaise från Chintz. Denna underbara soffsängliknande möbel ska bli MIN en vacker dag. Dock tror jag att den är väldans dyr och ouppnåelig, men hej, det är en önskelista! Jag kan skriva vad jag vill här.





2. "Love letters of great women" är en bok skriven av Ursula Doyle. Boken är en samling av kärleksbrev från bland annat Anne Boleyn, Drottning Victoria, Charles II älskarinna Nell Gwyn och många fler.

3. En gammaldags tekopp som dekoration.



4. Pengar till SKOR!



5. Svenskt lösgodis!

Ja det var nog allt jag önskar mig hittills :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0