Wired

Hey,

Igår hade jag en dålig dag, när minsta lilla motgång känns som världens undergång. Jag chattade med Trev och bara pratade av mig, med andra ord gnällde, men han sken ändå upp med sitt oemotståndliga leende och jag kunde inte motstå att le hur sur jag än var. Trots att jag varit skitförbannad så försvann allt efter att jag mött hans leende, vi bara log mot varandra och han retades med mig. Efter det var det som om jag fått ett duracell batteri i mig. Jag satte mig vid datorn och gjorde klart de 18 sidorna jag hade kvar i samhällskunskapen. Jag skrev texten till den muntliga redovisningen vi hade idag, sedan gjorde jag upp ett helt schema för de fem kommande veckorna och planerade in vad och när saker behöver göras.
   Jag vaknade 30 minuter för tidigt i morse och gick upp för att läsa mitt morgonmail innan jag tog en dusch. Efter duschen tränade jag i 30 minuter, gjorde upp ett nytt träningschema som kommer bli super och började lite smått på religionsprovet. Jag stack till skolan och vi redovisade om vårt café och sedan redovisade jag mitt projektarbete. När jag kom hem cyklade jag 8 km, kom hem och målade detaljer på lådorna till byrån i mitt rum och har precis bakat chokladmuffins. Phew, ser ni? Kanske är det någon student- bieffekt eller något, men jag gillar det. Jag har inte varit såhär inspirerad på länge. Nu ska jag titta på "Marie Antoinette" och klippa ut tidningsartiklar som jag gillar. 

(Jag vet att detta var ett tråkigt inlägg, men min energi gör att jag måste skriva ändå ;)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0