Weekend

Hey,

I lördags gick jag upp tidigt för att fixa iordning mig, efter en stund åkte jag, Sofie och hennes kompis Frida till Falkenberg för att förbereda inför den sista modeshowen. Vid lunch körde vi till Storan och åt pizza innan vi bytte om och hade genrep. Strax efter genrepet var första showen, jag var nervös som vanligt, särskilt när jag stod och väntade på att tjejen som var före mig skulle komma ut igen. Så jag steg in i takt med musiken, gick igenom salongen, upp på scenens hörnor och tillbaks igen. Sedan var första showen över. Den andra showen gick också bra. Efter det mötte jag familjen, fick gps:en och körde sedan mot Tvååker. Jag kom hem till Bexxis, vi tittade på bilder från balen, åt middag med hennes familj och fixade sedan iordning oss. Vi sjutiden kom hennes kompis Anna-Karin dit och vi satt på altanen och snackade. Sedan tog vi bussen till Varberg för att gå till krogen, smidig som jag var, fiskade jag upp mitt kort till Klitterbadet istället för körkortet för vakten, men jag bytte snabbt till körkortet och kom in. Väl där inne var det inte särskilt mycket folk så efter en liten stund bestämde vi oss för att gå och äta. Det var lika folktomt när vi gick tillbaka så vi bestämde oss för att åka hem igen och se på film. "Stomp the yard". Efter filmen somnade vi rätt fort.
Söndagen vaknade jag 12 och körde sedan hem. Jag åkte och träffade gamlamormor som var på besök i Slättelynga och efter det pratade jag med Trev hela kvällen. Vi pratade i ungefär 7 timmar :)
Jag längtar verkligen efter honom och önskar han kunde komma tidigare men juli kommer tids nog... hoppas jag.



Frida i min klänning



Jag i min korsett och kjol



Malin ♥ Trevor

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätte fina kläder du gjort och det va så fint när ni visade upp dom. Är du verkligen ovän med symaskinen??? Märks inte. Jätte fint

2010-06-02 @ 21:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0