Skoltrött

Hey,

Är det bara jag som har varit skoltrött ända sedan trean började? Vi har haft så få uppgifter att minsta lilla inlämning känns helt omöjlig att ta tag i. Jag har ingen motivation längre, kanske är det för att det är sista året och man måste fokusera mer på framtiden nu, för det är vad jag gör. Tänker på framtiden.
Nu har jag i alla fall massvis att göra de sista FEM veckorna, både för skolan och fritiden:

* Kolla upp konkurrenter i Falkenberg centrum
* Samhällskunskapen
* Läsa ut "Nionde grottan" (mest för min egen skull)
* Göra klart "Kiss of Aphrodite"
* Plugga religion
* Jobba på Trevors födelsedagspresent
* Köpa skor till studenten

Bäst att börja, en gång för alla!







Fick två bilder på Trev och barnen från söndagsskolan som klättrar på honom :)
De hade väckt mina moderskänslor om jag haft några ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tycker att din idé lät suverän! Men jag har bara ett litet problem. Jag skäms när jag skriver det men jag kan inte ta mig till dig, så det hade varit kanon om.... du kunde hämta mig? Ursss, förlåt jag skäms! Jag vill inte begära det av dig, men jag vill ju träffa dig.

2010-05-02 @ 19:59:17
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/
Postat av: Jennie

hmm jo det skulle kanske kunna gå. Nej tyvärr jag vet inget än.

2010-05-02 @ 20:54:19
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0