Shopping blondie

Hey,

Igår åkte vi till Kungsmässan för att shoppa, jag skulle hitta skor till studenten och en sommarjacka. Jag hittade den perfekta vita jackan på Zara, den är underbar! Sedan hittade jag underkläder på Lindex och örhängen på Gina Tricot, men inga skor.... Jag kan lika gärna försöka skapa en tidsmaskin, chansen att det faktiskt lyckas är lika stor som att hitta skor. Men jag blev nöjd över att hitta jackan i alla fall. Det var en väldigt trevlig shoppingdag. Kvällen spenderade jag med Trev, det blev rätt sent men roligt hade vi :)
Idag gick jag upp ganska tidigt för att duscha och fixa iordning mig, jag tog på min nya jacka (♥) och körde till Falkenberg. Jag gick till La frizz för att färga håret. Jag bestämde mig att jag vill se skillnad för en gångs skull och visade en bild på hur jag ville ha det. Färgningen, sköljningen och stylingen tog två timmar och sedan körde jag till mormor och morfar för att äta middag. Hälsade på mamma på jobbet och kom precis hem för att snart få chatta med mitt livs kärlek.









Malin ♥ Trevor

Kommentarer
Postat av: Sanna

looking good! :) ♥

2010-05-25 @ 07:21:40
URL: http://daybydayfoods.blogg.se/
Postat av: Jennie

Riktigt fint blev håret Malin :)

2010-06-03 @ 08:35:10
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0