Pust

Hey,

Idag har jag varit i Falkenberg med mormor och handlat färg till mitt lilla sommarjobb hos dem. När vi kom tillbaka sandpapprade jag taket i stugan som jag ska måla om innan jag började måla. Det kändes i armarna och nacken kan jag ju lugnt säga.
Snart loggar Trev in och vi ska prata igenom vad som händer i våra liv, vi har inte fått mycket tid tillsammans och när vi får det så tar den alltid slut för fort. Jag har haft en massa tankar i huvudet om vad som händer runt omkring mig som jag inte kunnat vädra hos honom för hans jobb har kallat, så ikväll ska vi alltså spendera lite kvalitetstid tillsammans, äntligen. Han är så förstående och överraskande. Det känns som att han är skapt bara för mig. Idag upptäckte vi att båda räknar ner innan vi loggar ut ifall den andre skriver något mer :) Vi har många olikheter men samtidigt väldigt mycket gemensamt. Jag älskar det. Jag är inte nervös med honom, jag är inte osäker utan bara mina bästa sidor blomstrar när han är i närheten. Han är min näring. Min värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0