Framtidsplaner

Hey,

Nu börjar jag och min Trevor få lite mer ordning på saker och ting. Han läser för fullt igenom hemsidorna om att immigrera och berättar sedan för mig vad vi måste göra. Som våra planer ser ut nu så kommer han i mitten av juli för att stanna hos mig i eventuellt en månad, sedan följer jag med honom till Kanada och får nog stanna där i sex månader men endast som besökare. Under den tiden kommer vi leta efter en lägenhet, begagnade möbler som jag ska måla/ klä om medan han pluggar och jag kommer förmodligen leta efter jobb. Jag tror det är bra att jag endast är där som besökare för att vänja mig vid min nya livsstil och mitt blivande hem. I december ska vi skicka in en ansökan om att han ska vara min sponsor, ett av kraven är att vi ska ha varit tillsammans i ett år vilket vi har i december. I väntan på svar kan det ta upp till 8 månader så jag kanske får åka hem igen medan vi väntar, så långt har vi inte kommit än.
Trevor är så flitig, vi kollade igenom alla de sidor de hade på hemsidan så jag vet hur mycket han har att göra men han kämpar sig igenom det samtidigt som han jobbar och har sig. Min hjälte!

Åh vad allt är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0