En dag med Jennie

Hey,

Idag var en speciell dag, jag gick upp tidigt och gjorde mig i ordning och körde vid 10 för att hämta Jennie. På vägen hem var allt precis som vanligt, pratglatt :)
Vi körde till Falkenberg och köpte godis och begav oss sedan till lilla Bjärnared för att se på film och käka godis. Vi sjöng kareoke tills rösten försvann och tittade på gamla filmklipp från vår väldigt flummiga högstadietid. De filmerna tar vi förhoppningsvis med oss i graven... Haha!
Det var skönt att bara prata om allt mellan himmel och jord med en viktig tjej som har återvänt till mitt liv, det har varit ett tag sedan och det var väldigt roligt! Ser fram emot fler dagar med dig Lagesson!

Ha det super!

P.S Stal lite av din rubrik Jennie, du vet ju vart jag bor om du tänker anmäla mig ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bli inte förvånad om polisen ringer dig XD

Det är lugnt och tack för en kanonbra dag! Jag var glad hela kvällen sen :) Ja vi måste ses mer!

2010-05-14 @ 10:03:50
URL: http://chocolate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0