Yscha

Hey,
Just nu känns allt bara grått och trist. Det är som om man inte har något att se fram emot över huvud taget. Trev har (mot sin vilja) fått jobba två dagar då han egentligen skulle bara ledig pga alla möjliga anledningar. Jag har plötsligt fått massvis att göra i skolan efter att ha haft en händelselös vårtermin och utöver det vill jag bara att dessa tre veckor ska flyga förbi.
Efter en helg och en måndag fylld av negativa tankar har jag bestämt mig för att se fram emot en sak i taget och erövra varje dag. Just nu ser jag fram emot att kunna (förhoppningsvis) prata med Trev en lång stund vilket var ett tag sedan. Sedan kommer jag se fram emot fredag då jag ska äta middag med Bexxis och se på den nya "Alice i underlandet" i 3D i Varberg. Sedan kommer jag se fram emot min lediga tisdag från skolan. efter det får vi se. Jag hoppas detta funkar för jag hatar känslan av depression. 

Ha det super! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0