Shopping in the U.S

Hey,

I Kanada har de inte de tre sista bokstaverna som vi har i Sverige, om ni undrar varfor jag skriver med O eller A. Flygresan gick bra men ett flyg var forsenat vilket gjorde mig annu mer nervos eftersom Trev inte visste det. Sa han vantade pa flygplatsen i typ fem timmar tills jag slutligen dok upp. Jag traffade en trevlig man pa sista planet och satt och pratade med honom tills vi var framme. Trev sag inte att jag kom till flygplatsen sa jag dok upp framfor honom, vi hade inte ord for att beskriva hur vi kande efter tre manader utan varandra sa vi bara kramades, lange och val.
Pa mandagen gjorde vi inte sarskilt mycket, jag hade ont i magen sa vi gick inte till restaurangen :( Istallet tog Trev hand om mig.
Igar stack vi till USA for att shoppa, det var valdigt invecklat att komma in dar men vi lyckades, sedan shoppade vi hela dagen. Fast jag hittade bara tre toppar, tva linnen fran Calvin Klein och ett linne fran Max Rave. Trev gav de till mig som tidigt fodelsedagspresent. Sedan stack vi hem och gjorde pizza och myste i soffan.
Idag ska vi hem till hans morforaldrars hus dar han bor i Kelowna. Maste stada nu.

Ha det super!

Kommentarer
Postat av: emma :)

du får ta bilder på er och lägga upp samt på kläderna! Tycker jag då (a) ha det bäst! <3

2010-04-01 @ 16:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0