My weekend <3

Hey,

I fredags körde jag till Bexxis och vi stack sedan till biografen för att hämta ut biljetterna till Alice i Underlandet. Efter det gick vi till Stantons och åt sallad. Vi satt där i ungefär en timme och pratade om allt möjligt, det var riktigt mysigt. Efter ett tag gick vi för att köpa godis och sedan var det dags för bion. Filmen var UNDERBAR! Om du inte sett den så måste du se den. Allt jag tänkte när filmen var slut var, "Tim Burton, bra jobbat." En väldigt lyckad film och bra skådespelare, Johnny Depp är en av sitt slag. Sedan åkte vi tillbaks och jag körde hem. Jag tycker om att köra bil i mörker ensam, när världen håller på att somna, det är vackert.
Lördagen blev en shoppingdag och förmodligen den sista innan jag ska till Kanada. Jag fick tag på en jacka, underkläder och tights. Sedan stack vi hem. Trev är förkyld så han åkte inte till jobbet som planerat så vi chattade sent på kvällen. Jag hade ont i magen så Trev läste en enkel barnbok för mig för att få mig på andra tankar. Så gullig darling är! Vi valde vilken restaurang vi ska till när vi har vår 3 månadersdag, anledningen till att vi ska till en restaurang är för att vi inte firade Alla hjärtans dag tillsammans. Vi valde ett intressant ställe kallat "The Crime Lab Restaurant", Trev reserverade ett bord så det är kirrat nu. Vi bestämde också att vi ska se på bio i Vancover, en film som heter "Hot tub Time machine".
Söndagen har jag spenderat till att gå en promenad i skogen, skriva på min packlista och längta efter Trev. Det är exakt två veckor kvar nu! Wiho! Snart!



Den enda bilden jag kunde få tag på från restaurangens hemsida.

http://www.crimelab.ca/photos.htm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0