Calvin Klein and Hot springs

Hey,

Snart är all min väntan över, om du följt min blogg kommer du säkert bli lättad när jag väl är i Kanada och slutar tjata om alla veckor och dagar jag har kvar. Det är 5 dagar kvar tills jag åker till Landvetter för att sedan flyga till Frankfurt i Tyskland, från Frankfurt till Montreal i Kanada, från Montreal till Vancouver där Trev kommer vänta med öppna armar, redo att omfamna mig för första gången på tre månader.
Denna väntan har varit en prövning, förväntansfull och samtidigt plågsam men jag ångrar den inte. Jag är inte mentalt inställd på att åka dit än för tiden gått så fort, den bara flög förbi och nu ska jag helt plötsligt packa resväskan. Åh vad kärlek är underbart!
Vi har pratat mer om vad vi ska hitta på. I söndags föreslog Trev att vi ska köra till USA och shoppa! Förstår du hur överlycklig jag blev när han frågade?! Vi ska köra över till Seattle och shoppa loss bland märken som Calvin Klein, Burberry, Banana Republic och Ann Taylor.
Vi bokade aldrig Miette Hot springs hotel eftersom att de inte har öppet än, så Trev skickade en hemsida till mig idag och föreslog att vi ska åka dit och bada istället. GÄRNA! Svarade jag när jag såg bilderna från hemsidan. Här får du lite smakprov:




Förstår du hur mycket jag längtar till Kanada?!








Kommentarer
Postat av: Apan

Asså miljön i Kanada är ju verkligen som på film! Jag vill åka dit med Wiktor någon gång! Haha i famtiden kan ju jag och wiktor hälsa på er :D Jag följer din blogg hela tiden. Det är så spännande! Glöm inte att blogga när du är i Kanada. Det är kravet jag har!!!

2010-03-24 @ 11:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0