Fullpackad väska

Hey,

Denna dagen har varit helt okay bortsett från vissa delar. Skolan var bra när min korsett till kollektionen inte bråkade med mig. Det är fascinerande hur plagg kan hata sina skapare så mycket. När jag kom ut från skolan kände jag mig helt pirrig för det var sista gången jag var i den byggnaden två veckor framöver. Jag körde hem med fredagsmusik som ljud genom hela bilen. När jag kom hem började jag packa, Jag är inte färdig än men det får finslipas imorgon för väskan är verkligen fullpackad! Jag fick ett mail från Trev där han berättade att han inte jobbar halva dagen som planerat eftersom en kollega hade fått förhinder. Men det är inte Trevs fel så jag försöker se det positivt, nu kan jag faktiskt arbeta på projektarbetet som jag planerat.
Nu tänker jag slinga håret så jag ser något hyffsad ut på söndag när jag flyger till honom. Imorgon ska jag klippa mig också för topparna är verkligen i behov av en sax, man vill ju gärna inte se ut som en kvast när man ska träffa hans vänner och familj - de har redan höga förväntningar på mig...

Jag hoppas du får en superfin fredag!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja vidareutbildning är nog ett måste. Gud vad kul att åka till Kanada!



Tack så jättemycket! :)

2010-03-26 @ 19:35:32
URL: http://issafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0