Förberedelserna...

Hey,

Nu börjar min resa till Kanada närma sig, om bara 11 dagar kommer jag sitta på ett plan och flyga mot min drömkille. Jag har börjat skriva på min packlista som blir väldigt lång, jag är ett sådant kontrollfreak att jag skriver en lista för kläder, en för smink och så vidare. Allt jag skrivit upp är egentligen inte särskilt viktigt, bara jag får med kläder, bikini och böcker så kommer jag överleva.
Idag beställde jag två böcker: "En midsommarnatts dröm" och "Sonnets", båda av William Shakespeare. Jag kan knappt bärga mig tills de kommer hem i postlådan! Jag beställde även en skiva, vi kommer behöva musik i bilen så långt som vi ska köra på vår roadtrip. Trev har sin ipod och jag har mina skivor :)
Jag känner mig exalterad hela tiden och oavbrutet lycklig för att det är så nära nu. Visst är jag nervös för att flyga ensam och för första gången dessutom men belöningen är mer än nog.
Igår fick jag ett mail från Trev när han var på jobbet och han berättade om vilka av hans vänner jag kommer få träffa. Det var väldigt många och jag blev nervös men det är bara att le så löser det sig. För några dagar sade han "I´m going to present you as the love of my life. I am not going to say "This is Malin", you are more than five letters to me." Vill du också svimma? Jag smälte inombords när jag läste det. En sak är säker och det är att jag aldrig kommer ha brist på romantik i min vardag. Definitivt inte. Mmmm....
Ah jag ska väl fortsätta på packlistan nu.

Ha det super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0