Studentvecka

Hey,

Här kommer bilder från studentveckan :)

Mentorsdag



Besira och Anna



Alex och Sanna



Måndag: brännboll med tema maskerad, Design 07 var hårdrockare!



Sanna och Alex



Micaela, Jag, Anna och Sanna :)



Tisdag: skattjakt med tema "bad taste"



Alex :)



Sanna :) Grr... ?



Onsdag: Grillning med Sanna, Alex och Andreas





Jag och Alex fick varsin lemur- nalle till studenten av Sanna. Här är Sannur (?) och Hole ♥



Torsdag: Design och Stylist 07 klär vagnen till studenten!



Baksidan



Här fixar vi med björkar



Jag och Marina fixar med skylten



Tada! Pretty nice, huh?







Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag ville ju se hur du klädde dig på "bad taste"-dagen ^^ni verkar ha haft en rolig vecka!

2010-06-03 @ 16:01:23
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0