Sex and the city 2 + Gekås

Hey,

Igår kom Jennie och hälsade på i Bjärnared. Som alltid invigs mötet med oavbrutet skratt och en massa flams. Vi gjorde oss iordning för att köra mot Halmstad. När vi var på motorvägen kom jag plötsligt på att vi inte tittat på skyltarna, då insåg vi att vi kört för långt. Det gick bra bortsett från svettattack och snabba hjärtslag men vi klarade det... Haha! Sedan hämtade vi ut biljetterna till SATC 2, efter det blev det mat och godis. Filmen var underbar! Kompositören hade verkligen lyckats med musiken och manusförfattarna och skådespelarna hade gjort en väldigt bra jobb. Den var rolig, charmig och framför allt romantisk. Rekommenderas till alla som älskar tjejfilmer. Efter filmen hade någon "tagit" bilen. Vi gick till parkeringen och jag kände igen en röd Mazda, sedan såg jag att audin var borta och insåg att det måste ha varit pappa som bytt bilarna. Jag ringde honom och det visade sig att han övningskört med syrran i Halmstad och bytt bil. När jag fick tillbaka audin stack vi hem, såg på film och efter en lång pratstund om allt mellan himmel och jord så somnade vi... något trångt dock ;)
Idag vaknade vi rätt tidigt, åt frukost och gjorde iordning oss för att köra mot Ullared. Först provade vi skor och jag hittade ett nytt par som promenadskor inför sommaren. Sedan gick vi runt i Gekås och plockade på oss lite grejer. Jag hittade satin lakan som jag ska ta med till Kanada, godis och lite annat smått och gott. Efter det gick vi för att ta en fika, sedan var det dags att ta farväl för denna gången. Dessa två dagarna har varit riktigt trevliga och det är alltid roligt att få träffas och kunna prata om allt möjligt. Ser fram emot fler dagar som dessa!



Jag som ser lite störd ut och Jennie som ser fin och lycklig ut :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du ser inte alls störd ut!!! Du är jättefin! Idag ska jag göra min överaskning för Wiktor ;) vi får se vad det leder till.... haha. Hoppas du får en bra dag!

2010-06-18 @ 12:36:31
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0