rodenstock.

Hey,

Dagarna flyter förbi och när man tänker på vad man gjort under veckan blandar man ihop vad man gjort och när man gjorde det. Det jag fokuserar på är att räkna ner dagar och planera för framtiden. Känslorna är blandade. Ibland kan jag tänka på det som jag kommer sakna i Sverige, de enkla sakerna som att åka och handla med familjen eller köra förbi en äng där korna betar. Det som jag kommer sakna mest är familjen, mina vänner och mitt rum. Andra dagar kan jag knappt bärga mig tills jag får flyga iväg med Trevor, sitta bredvid honom i planet och hålla honom hårt i handen, beredd på framtiden. Vi får väl se hur hårt jag tar det när jag väl är där, just nu vill jag bara se det som något positivt och vi har tre sommar-veckor i Sverige först att njuta av. Planer för sommaren kommer jag skriva lite mer om när vi är mer säkra på vad som händer. 23 dagar kvar.

Jag avslutar med en bild på solglasögon jag beställt och fick hämta idag :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch Malin min tös. Att läsa vad du kommer att sakna det va jobbigt att läsa. Älskar dig och vill ju helst av allt ha dig kvar i Sverige men vet att vi inte kan hindra dig hur gärna vi än vill. Älskar dig. Mamma

2010-07-05 @ 17:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0