grey.

Hey,

Sommarens väder beter sig inte enligt min förväntan. Det är solsken i några sekunder när man vaknar för att sedan övergå till regn och tjocka grå åskmoln. Vädret begränsar de planer man brukar ha på sommaren, jag har inte badat på stranden, varit ute och cyklat, spelat minigolf osv. Jag känner mig mest rastlös av att bara strosa omkring i huset. Jag har bestämt mig för att detta ska bli den bästa sommaren hittills, jag tolererar inte att vädret ska sabba detta. Nej, jag ska komma på saker att göra för att underhålla mig själv. Det är nu 30 dagar kvar tills Trev anländer i Landvetter, oavsett vädret, kommer dagarna med honom bli färgsprakande. Jag ska ladda inför det äventyret. Inget kan stoppa mig. Jag ger inte upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0