yippie kay yay.

Hey,

När jag läste mitt mail imorse berättade Trev att han hade goda nyheter. Jag behöver inte åka till doktorn i Sverige nu utan jag kan göra det i Kanada istället. Jag har en bokad tid på onsdag men ska ställa in den, har varit jätteorolig för jag gillar verkligen inte läkare. Jag skulle åkt till Göteborg, gå till labbet för att ge blodprover, sedan gå till röntgen och till sist undersökas av doktor Sinclair. Det hela kostar cirka 3200 kronor men Trevor ringde till läkarmottagningar i Kanada där det kostar ungefär hälften så mycket och då kan han dessutom åka med mig så jag slipper vara ensam. Jag kan inte beskriva hur lättad jag blev! Nu är det bara att ringa och avboka det hela på måndag och jag hoppas det kommer gå bra annars vet jag inte vad.
Jag börjar bli mer otålig nu när det är mindre än tre veckor kvar. Det är sjukt, jag kan vänta lugnt i 50 dagar men när det är 18 dagar kvar håller jag på att bli tokig. 18 dagar. Wow, snart är han här på riktigt. Vi kommer vara tillsammans igen. Efter lite mindre än fyra månader ifrån varandra blir minnet av hur det är att vara tillsammans något abstrakt men när vi närmar oss vårt mål börjar man minnas igen. Jag minns hur fantastiskt det var. Åh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0