6...5...4...3...2...1... Touchdown

Hey,

Nu är det inte många dagar kvar tills Trevor kommer, mindre än en vecka och jag kan knappt fatta det. Trots att det känns som att jag väntat i evigheter kan jag knappt fatta att han snart är här. Det känns ungefär som studenten, den närmade sig men man förstod det aldrig riktigt. Jag har förberett mig med en lång packlista, en redan packad väska, fixat passfoton och jag har skickat in alla papper för att få en kopia på mitt belastningsregister.
   Andra förberedelser som måste vara färdiga innan hans ankomst är mestadels städning, gästhuset och mitt rum behöver verkligen städas. På tisdag flyger Trev mot Sverige och på onsdag klockan 18.50 kommer han till Göteborg. Vi har pratat om vad vi ska göra här också, vi ska fira hans födelsedag i mormor och morfars stuga i Kushult där vi ska vara ensamma och grilla och bada i sjön. Vi ska gå på bio, åka till High Chaparral, äta polkagrisar i Gränna och en massa annat. Jag längtar ihjäl mig! Nästa vecka kommer han till mig!

Kommentarer
Postat av: Jennie

urs jag börjar nästan gråta ibland när jag tänker på att ni ska flyga iväg från Sverige och du ska vara borta i 6 månader! Jag kommer verkligen gråta när du är borta. urs tårar kommer när jag skriver, det gör ju inte läget bättre heller att jag lyssnar på Come what may av moulin rouge hehe... Du kanske tycker att jag överdriver eller nåt, men jag kommer verkligen sakna dig Malin! När ni hälsar på mig på netonnet kommer jag gråta för det är sista gången jag får se dig på ett halvår! kramar

2010-07-15 @ 21:15:36
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh, Gränna! Då kommer ni vara nära mig :)

Jag kommer också sakna dig, men jag vet ju att du har det bra i Canada :)

2010-07-16 @ 10:31:13
Postat av: Mamma

Jag känner med Jennie men va ska vi göra. Gråta våra skvättar då och då och tänka och hoppas att vår lilla tös är lycklig och har det bra,mår bra. Vi älskar dig Malin (d vet du)

2010-07-21 @ 08:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0