3...2...1... Touchdown

Hey,

Nu spritter det i kroppen och jag känner mig mer rastlös än någonsin. Han är nästan här. På onsdag är min sagoprins här. Jag har säkert två dussin saker att förbereda men jag kan inte komma på en enda för mitt huvud är fyllt av tankar på hur slutet av den kommande veckan kommer se ut. Hur framtiden kommer att se ut. Jag kan inte ens fokusera på vad jag ska skriva, det är bäst jag slutar. Ville bara få fram att det är 3 dagar kvar!!! Sedan är min väntan över i sju månader. Jag får vara med honom i sju månader, inte två futtiga veckor! Sedan kommer jag vara hemma i 6-7 månader och efter det får jag vara tillsammans med honom hur länge jag vill, vilket jag hoppas är resten av mitt liv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0