Min Deckare

Hey

Ännu en dag håller på att ta slut, tiden är oundviklig, just nu har jag ingenting emot det men om 11 veckor när jag får vara i Trevors armar igen vill jag att tiden ska frysa till is.
Imorgon ska skolan börja egentligen, men vi ska ha praktik, själv fick jag ingen praktikplats eftersom att alla har lågsäsong nu. Istället hjälpte min kära modelärare mig och pratade med rektorn. Jag får arbeta med mitt projektarbete hemma denna veckan. Erkänn underbart? Jag ska bara vara hemma och skriva på min deckare. Jag har inte haft särskilt mycket inspiration till skrivandet på ett tag men nu efter mötet med mitt livs kärlek, kanske det är annorlunda?
När min deckare är färdig ska jag försöka få den publiserad och kanske då min dröm som författare går i uppfyllelse. Då kan jag skriva böcker i Kanada medan Trev studerar. Vi har börjat planera vår framtid nu och det känns underbart. Så fort jag tar studenten ska jag tillbringa min sista sommar i Sverige och efter det flyttar jag till Kanada, till ön som Trev ska studera på. Mitt liv känns helt plötsligt spännande. Jag vet vad jag vill och jag har mål. Jag ser fram emot mitt liv med honom. Snart. Nu ska jag njuta av min choklad, det ända som är bättre än allt annat här i världen.

Ha det super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0