Framtiden

Hey

Igår chattade jag med min pojkvän i sex timmar, helt otroligt att det känns som 30 minuter när vi slutat. Vi pratade en stund om framtiden. Det är viktigt att veta vad vi vill så att ingen blir olycklig. Trev vill bara en sak, och det är att jag ska vara lycklig. Han frågade vad jag vill, om sanningen ska fram så har jag bara funderat på inredningen i vårt hem, om han kommer köra mig till jobbet i sin sportbil och så vidare. Vi kom i alla fall fram till att jag ska jobba i en butik, helst en butik som säljer modekläder, skor eller underkläder medan han studerar till ingenjör. Vi bestämde även att vi ska bo i en lägenhet till en början på ön i Vancouver, men Trev vill skaffa ett hus ganska snart för man tjänar mer på det i Kanada. Det var ganska känslosamt när vi pratade, båda längtar ihjäl oss efter varandra. Det vi planerar är nytt för oss båda, och det är ett stort steg i våra liv, särskilt för mig som alltid bott på landet i Sverige och nu ska jag till en storstad. Det kommer bli spännande. Han lovade att jag kan få åka hem varje jul och fira hemma i Halland. Vi diskuterade lite om vad vi ska göra när jag kommer dit i vår. Jag älskar det här! Nu vet jag hur min framtid ser ut och vad jag ska göra. Jag längtar verkligen. Han ska leta efter ett ställe för oss att bo, sedan ska han se vad hans utbildning skulle ge här i Sverige, om vi flyttar hit en dag. Bäst jag slutar skriva, snart loggar han nog in. Min Trevor.

Ha det läckert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0