6 veckor kvar...

Hey,
Nu har jag varit utan min kanadensare i 5 veckor och endast 6 återstår. Vi ska snart boka min flight men det verkar komplicerat, vi vet båda hur bra lokalsinne jag har så Trev försöker hitta en flight med max två stopp så jag inte går vilse (haha)! Det kommer bli läskigt eftersom att jag aldrig flygit förut, jag har rest med buss, tåg och färja men aldrig flyg så jag får väl göra Stig Helmer övningar och intala mig själv att "jag kan flyga."
Nu sitter man i skolan och har fått upprepa min och Trevors berättelse, alla jag berättar för verkar alltid bli lyckliga av att höra det. Om du inte har hört den så kan du bara läsa mina tidigare inlägg om hur allt började, med titeln "Det avgörande mötet."
Jag längtar verkligen till Kanada, och tills jag kan börja skriva på min packlista. Det bästa av allt är nog att jag kommer att fira min födelsedag där, det kommer bli awesome. Trev vill att vi ska gå på en date varje dag verkar det som, för att kompensera att vi inte var tillsammans på Alla hjärtans dag, men jag tror inte någon date kan slå den dagen. Vi har i alla fall bestämt att vi ska åka och simma någon dag, jag ska springa till poolen och hoppa i för annars kommer han knuffa ner mig :S
Det är väl bäst att jag går tillbaka till lektionen nu och räknar ut allt material jag behöver inför min kollektion "Kiss of Aphrodite"

Dagens gulligaste mening ur morgonens mail:
"I love you. I’m so excited for our life together. I know sometimes it’s boring, planning flights and looking through immigration paperwork, but if it means getting you forever, nothing could be more worth it."

Ha det läckert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0