off track.

Hey,

Idag har jag en väldigt grå och dyster dag. Jag känner mig något vilsen. Det som orsakar det är att jag börjar bli lite smått galen att inte göra någon skillnad.
Jag har hittat en skola jag kanske vill gå på, Capilano University, för att studera konst. Jag älskar konst och det är något jag alltid känt mig bra på, konst är enkelt och komplicerat på samma gång. Jag kan känna saker när jag tittar på det, jag kan inse saker, förstå, förändras, förvandlas. På gymnasiet insåg jag att jag hade en talang för konsthistoria, utan att ha vetat om det. Jag älskade lektionerna, jag längtade till dem. Jag behövde inte vara logisk eller acceptera världen för vad den är - för det är något jag aldrig kommer göra. Jag kunde vara mig själv. Konst är vad jag behöver. Skönhet formad i penseldrag. Det kommer säkert bli toppen!




Waiting, worry, jealousy - it is over now.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Malin. Detta låter ju perfekt för dig. Hoppas verkligen på detta och kan hålla med om att d är precis våran Malin. Älskar dig

2010-12-08 @ 19:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0