I got it.

Hey,

Nu har jag klurat ett tag på framtiden och har en uppfattning om hur jag vill ha det eller i alla fall hur jag ska komma på hur jag vill ha det. Jag ska förklara:
När jag kommer hem till Sverige i början av februari har jag planerat att praktisera på olika ställen för att ta reda på vad jag vill göra. Just nu pekar idéerna på konstmuseum, fotosalong, inredningsbutik och lite andra grejer. Tanken är att praktisera på olika platser några veckor i rad för att sedan skaffa extrajobb/ sommarjobb.
Medan jag är hemma ska jag även läsa på om skolor i Vancouver som jag kan tänka mig att gå på samt jobb jag kan tänka mig.
Utöver det kommer det vara väntan på sponsorskapet som gäller, vilket vi inte vet hur lång tid det kommer ta.
Trevors plan är att läsa ännu en matte-kurs och sedan börja studera till hösten 2011, förmodligen på BCIT där han har kommit in. Sedan kommer han studera i tre år.

Imorgon ska jag till doktorn... yscha. Men det bästa med morgondagen är att vi ska hämta ett skrivbord till mig efteråt, samt ett paket på posten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0