Bowling, beach and Piranha 3D

Hey,

Idag är jag ensam i lägenheten medan Trev hjälper Jesse att flytta så jag tänkte blogga lite och lägga upp några bilder. Bilderna är tagna med Trevors mobil så därför är kvalitén inte alltför bra men man ser på ett ungefär vad bilden föreställer :)

Först kommer några bilder från karnevalen PNE:



Här tävlade hästarna men tyvärr såg vi inte när de gjorde det, vi satt här och vilade.



Här försökte monstertruckarna välta varandra.



En lama från stallet.


Den 24 augusti,

Gick vi till stranden som bara är en kort promenad från lägenheten, fast jag skulle inte vilja kalla det strand. Trev gick på leran och tog av skorna för att ta en genväg, jag sa att det inte var en bra idé vilket han också insåg när hans fötter sjönk ner i leran. Jag fick följa efter honom ändå. Så vi gick där i den klibbiga leran för att nå vattnet, men bottnen där bestod också av lera och vassa stenar. Vi gick en lång bit och satte oss på en sten längre ut och fikade. Jag tyckte vågorna blev lite väl stora för mina skor var helt plötsligt blöta och vattnet närmade sig väskorna. Det slutade med att vi fick fly från tidvattnet vilket vi klarade galant. När vi vandrade hemåt med leriga fötter fick vi flera skeptiska blickar riktade mot oss. Whatever.
På kvällen åkte vi och bowlade med Laurissa, Lyda, Cadie och två till vars namn jag glömt. Trev, jag och Laurissa spelade mot varandra, första rundan kom jag tvåa och Trev vann men andra rundan var jag helt värdelös, men kul hade vi! Lyda var väldigt trevlig och vi pratade om mode och konst.




Vårt leriga äventyr



Utsikten



Utsikten

Den 26 augusti,

Avslutade jag min bakning på morgonen och på eftermiddagen åkte vi till bion för att se "Piranha" med Brittany och Vanessa. Först verkade filmen lovande, jag ryckte till i början, men sedan var filmen bara fylld med bröst och rumpor och jag skojar inte när jag säger att det var en köttslaffsig porrfilm. Den var inte läskig, visst man fick panik ibland när pirajorna närmade sig men den var mestadels äcklig med nakna kvinnor som inte respekterar sig själva och lik överallt. Det var en enda naken massaker i vattnet och jag menar det när jag säger att jag led igenom den. Efter den värdelösa filmen stack vi till lägenheten och snackade i några timmar tills de skulle åka hem. Dagens läxa: dagens regissörer av skräckfilmer fattar inte vad ordet skräck innebär. Det är skillnad på att vilja kissa på sig av rädsla och att vilja spy av obehag, skärpning!



Bilder från filmen (de få bilder som inte visade nakna kvinnor)






Äckligt? Då skulle ni se kvinnorna innan de var trasiga.
Sådär, nu har jag avreagerat mig så jag kan glömma denna värdelösa film... hehe.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaa men sen kommer du åka igen och då är för alltid och då kommer det vara ännu värre för då vet vi att vi inte kommer se diig på typ ...... lååånnnggg tiiidd tillbaka :(:(:(

Din lilla möffeltossa <3

2010-08-29 @ 20:49:00
URL: http://jeennyyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0