pastries á la Marie Antoinette...

Hey,

Jag håller på att lägga över alla bilder från allt vi haft för oss men mobilen dog så för tillfället lägger jag bara upp bilder från min karriär som bagare. Jag tittade på filmen Marie Antoinette och såg alla färgglada bakelser och tårtor de gjort i filmen, därför gjorde jag lite research och letade bland mina recept och med det improviserade jag med min konstnärliga sida för att skapa något romantiskt, färgglatt och nytänkande. Dock tog bakningen flera timmar; hela eftermiddagen och till och med denna morgonen men resultatet blev jag väldigt nöjd med!

Vóila














Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej på dig

Vilka underbara små godingar.

Jätte fint. Va dom lika goda? Fick Gord smaka?

Då är det dax att hitta en mat rätt att äta innan.

Älskar dig så hörs vi

2010-08-27 @ 06:39:35
Postat av: Alexandra

Åh, det såg väldigt gott ut! :)

2010-08-27 @ 10:37:01
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: sofie

riktigt fina :)

2010-08-30 @ 10:29:12
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0