Min mattant!

Hey,

Har precis kommit hem från en ytterst givande dag i skolan, hade nästan ingenting att göra men det var trevligt att umgås med de få av klassen som dök upp. När sista lektionen närmade sig sitt slut fick jag ett sms av lillsyrran Emma som jag skulle plocka upp inne i Falkenberg. Hon frågade om jag ville ja något från pizzerian :) Jag körde dit och plockade upp henne, med sig hade hon en Vegetariana en Zingo och två brödbullar - MUMS! Vi skyndade oss hem och satte oss framför tv:n för att käka. Nu har jag ätit upp halva pizzan, hade fortfarande varit hungrig om det inte vore för min lilla mattant. Tack kära syster, dagens ros går till dig!
Nu ska jag snart plugga vidare med samhällskunskapen, snart är jag fri från allt plugg. Redovisningen om Martinus kosmologi gick bra eftersom jag bara behövde prata inför tre elever och en lärare, soft huh?

Ha det super, trots att det är måndag :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken soft redovisning :) och vilken soft måndag!! Själv har jag samhällskunskap nu och det är seeegt. Sedan matte och sen studentmöte... fullt upp. va snäll emma va :)

2010-04-26 @ 13:51:35
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0