"I love it when you call"

Hey,

Ikväll chattade jag med Trev när han vaknat och efter ungefär en timme verkade han upptagen och skrev inte särskilt mycket. Efter en stund kom mamma upp med telefonen, jag stängde av musiken och hon stod vid dörröppningen och väntade på att jag skulle svara. Jag svarade och hörde en underbar röst säga "Hey babe"
Jag blev mållös av att höra hans röst för första gången sedan jag var tvungen att lämna honom på flygplatsen. Förälskelsen kittlade i magen mer än vanligt vilket jag inte trodde var möjligt och vi pratade om allt möjligt. Om hur vi saknar varandra, om hans dränkta telefon, om sommaren och mycket mer. Åh vad lycklig jag blev! Han, tillsammans med många andra, räddade min dag. Vi pratade i en timme innan han var tvungen att gå. Hade vi bara pratat i fem minuter hade jag uppskattat det lika mycket. Min underbara kanadensare.
Mamma sa att jag sken när jag kom ner efter samtalen. Inte konstigt, jag var smittad av min solstråle.

Utöver det fick jag presenter av de bästa i morse :)
Ett jättefint hjärthalsband av Sanna som jag fortfarande har på mig, och en bok från Alex som man kanske skulle kunna säga passar mig "Choklad" så jag kan baka som en galning. Tack så mycket tjejer!

Jag är trött och imorgon blir det nog arbete hemomkring för min del. Ser inte fram emot det men pengar är alltid bra att ha inför framtiden.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Malin, jag har skaffat mig en blogg så att du kan hänga med i mitt liv också... men bara om du vill hehe

2010-04-17 @ 08:41:54
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0