Fullt upp!

Hey,

Nu har skolan börjat på riktigt för mig efter tre veckor av semester och sjukdom. Lektionerna var inställda idag så kom dit i onödan men pratade med Håkan om vad jag missat och vad jag ska skriva på inlämningen till projektarbetet. Jag fick veta att man ska göra en redovisning i religionen, det är det värsta som finns, att stå inför människor och prata. Men det är ingen stor uppgift och kan jag ta körkort så kan jag göra vad som helst. Kan jag flyga alldeles ensam över till Kanada så kan jag göra vad som helst. Jag har utmanat mig själv tillräckligt många gånger för att tåla denna utmaningen. Samtidigt har jag annat att göra och allt detta kommer inte göras klart på en dag kan jag garantera.  

Allt som ska göras:

* Skriva sammanfattning i Samhällskunskap
* Skriva manus till redovisning om Martinus kosmologi
* Läsa igenom projektarbetet och rätta samt skriva om arbetet.
* Träna 1 timme
* Köra och köpa kaffe till päronen

Kommentarer
Postat av: Jennie

Klart jag vill att du slår en pling :)

Jag kan inte denna helgen då fyller wiktor år och inte nästa heller för då har wiktors syster konfirmation. Sen ska jag troligen provjobba på NetonNet någon helg i maj. Jag vågar inte lova när vi kan träffas förens jag får veta det, men vi måste träffas :) Jobbintervju är inte så farligt när man sitter där, det är bara lite nervöst innan.

2010-04-19 @ 19:54:46
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart jag vill att du slår en pling :)

Jag kan inte denna helgen då fyller wiktor år och inte nästa heller för då har wiktors syster konfirmation. Sen ska jag troligen provjobba på NetonNet någon helg i maj. Jag vågar inte lova när vi kan träffas förens jag får veta det, men vi måste träffas :) Jobbintervju är inte så farligt när man sitter där, det är bara lite nervöst innan.

2010-04-19 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0