4th month anniversary

Hey,

Jag vaknade en stund innan alarmet ringde och jag kände mig så utvilad och lugn. Det är andra natten jag har haft en helt underbar sömn och det är väldigt ovanligt. Jag mådde utmärkt och kände mig inte särskilt trött men låg ändå kvar och kände hur avslappnad min kropp var innan jag steg upp och stängde av alarmet. Jag startade datorn som jag alltid gör när jag vaknar. Efter en liten stund loggade min Trevor in och skrev att han hade en överraskning åt mig. Han skickade en fil och jag såg rubriken "4th month anniversary" och kom på att det var faktiskt fyra månader sedan vi bestämde oss för att kalla varandra flickvän och pojkvän. Jag fick filen och läste dokumentet, texten var i form av ett romantiskt brev och han skrev att för denna månaden ville han förklara hur mycket han respekterar mig. Det kändes som vi var i ombytta roller när jag hade tagit fel på datumet och han hade gjort en söt överraskning, det brukar väl vara männen som glömmer (?)
   Sedan ringde han när jag läst färdigt och han sa "Happy anniversary", jag sa att jag inte tänkt på det och skämdes, han sa att det var okej och att han kanske var lite mer uppspelt över det än vad han borde. Jag älskar när han är uppspelt. Jag visste så fort jag vaknat att det skulle bli en bra dag. Så vi pratade lite om de fyra månaderna som gått och om hans hockeymatch. Han är så underbar. Sedan åkte jag till skolan och tiden flög på medan jag skissade som en galning. En bra dag helt enkelt. Det känns som om all kärlek han fyller mig med har pågått i en livstid. Hur kan någon vara så romantisk som han är, på bara fyra månader? Jag älskar honom verkligen, han ger mig varje dag skäl till att göra det också.

Sista stycket ur hans kärleksbrev:

"You have my respect because you deserve it. You have earned it by showing examples of your positive qualities. Every day that you go on the webcam with me, I look into the screen and feel an emotion stirred inside of me. I am so amazed that you are mine, and I feel my deep care, and respect for you. I feel how much I love this woman. The respect controls the emotion of happiness, how happy I am with my decision to choose you. How great you are, and how lucky I am to have you. I believe in you every day, and I see how much you mean to me, and how much you really are. And it is a lot baby. You are so many things, maybe things that you don

t see or accept, but you ARE them nonetheless. Your qualities of natural beauty and attractiveness, your intelligence and smart sense of humour, your passion and willingness to fight for what you believe in, and your strength to be able to deal with the things that come into your life. I hang on to you for many reasons, I love you, and I hope that some of your qualities can be taught to me over time. And Im not the only one who respects you. Grandma, Grandpa, my church friends, my other friends, everyone at my work, respects us for our ability to hold on to each other even though the distance is great that separates us. It wont always be. Our waiting will be rewarded with a loving family life when we are together at last. I couldnt be any happier to be with you baby.

You
re the one; I made my choice four months ago when I responded, Id like to be your boyfriend.”

I
m so happy that I am able to be that guy."

Jag hoppas du får en romantisk fredag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0