Christmas Wishes

Nu är Julafton över och de flesta barnen i Sverige längtar säkert redan efter nästa jul. Jag saknar den julkänslan man hade som barn, alla förväntningar och all glädje. Julen här hemma var mysig och traditionell som vanligt. Jag vaknade och hade fått ett presentkort på Kicks och ett på Gina Tricot. När jag kom ner fanns det även et paket under julgranen som innehöll ett par mysiga rosa fluffiga tofflor. På eftermiddagen öppnade vi resten av presenterna, där jag fick bland annat en cocktail bok, hudvårdsprodukter, The Tudors säsong 2 med mer. Vi tittade förstås på Kalle Ankas jul och efter det chattade jag med min kanadensare. Han firar inte jul förrän den
25:e december. Vi gick igenom de sista detaljerna innan han ska ta flyget imorgon! På söndag kommer han till mig! Åh vad det ska bli roligt! Han är lika glad som jag över det. Efter att vi fick slita oss från datorerna åkte vi till mormor och morfar för att fira Julafton tillsammans. Det var en väldigt mysig kväll som alltid och jag hoppas att du hade en förtrollande Julafton med, fast, kanske inte lika förtrollande som Nyårsafton kommer bli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0